Gwarancja i zwroty

Prawo do zwrotu

Szanowny Kliencie, kupuj produkty, przymierzaj je w domu – jak w sklepie stacjonarnym i zwracaj bez podawania przyczyny.

Odbierzemy je od Ciebie na nasz koszt (obecnie darmowy zwrot tylko za pośrednictwem Inpost) wg poniższych procedur w terminie do 100 dni od daty zakupu.

Zwrot Paczkomatami Inpostu (opcja darmowa na nasz koszt).

Pobierz formularz zwrotu.

W celu realizacji procedury zwrotu produktów należy:

  • przejść do strony szybkiezwroty.pl 
  • wybrać nazwę sklepu internetowego 
  • a następnie postąpić zgodnie z wskazówkami zawartymi w serwisie

Zwrot kurierem DPD

Pobierz formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.

Kurierem DPD w miastach posiadających STREFĘ PACZKI DPD przesyłkę zwrotną można nadać na koszt sprzedającego w każdej Strefie Paczki DPD.  W tym celu należy mailowo na adres mailowy sklepu zgłosić chęć zwrotu towaru aby otrzymać etykietę i protokół konieczny do nadania paczki. Należy wydrukować etykietę i 2 kopie protokołu i z tymi dokumentami pozostawić przesyłkę w jakimkolwiek punkcie Strefy Paczki.

Punkt STREFY PACZKI DPD można znaleźć pod linkiem https://www.strefapaczki.pl/odbierz-paczke.

W przypadku nadań z miejscowości, w których nie ma punktów STREFY PACZKI DPD należy mailowo na adres sklep@via-promoda.pl zgłosić chęć zwrotu towaru. Sklep zleci usługę odbioru przesyłki zwrotnej przez kuriera DPD.

Pozostałe formy zwrotu obciążają Kupującego – pobierz formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.

Uwagi dodatkowe

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być zapakowane w oryginalne opakowania wraz z dowodem zakupu, Klient w przesyłce otrzyma opakowanie do przygotowania przesyłki zwrotnej.

Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane w oświadczeniu zwrotu konto w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Przesyłki pobraniowe nie są przyjmowane

Reklamacja

Wszystkie produkty objęte są dwuletnią rekojmią.

Reklamacje rozpatrywane są przede wszystkim na podstawie Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). Odpowiedź na reklamację klientowską jest udzielana w terminie 14 dni. Reklamacji nie podlega:

  1. Naturalne zużycie obuwia (np. zużycie fleczków)
  2. Obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w momencie zakupu) co do których można przyjąć, że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu.
  3. Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania (obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne)
  4. Wygoda obuwia – obuwie źle dopasowane do stopy.
  5. Różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.
  6. Przemakanie obuwia, które nie jest wodoszczelne.
  7. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.

Reklamację w formie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego należy przesłać na adres: Salon obuwia Mateusz Bullert, ul.Promienista 160, 60-142 Poznań, wraz z dowodem zakupu i opisem przyczyny reklamacji oraz danymi reklamującego.

Roszczenia sporne

Sądem właściwym do rozpatrywania powstałych sporów między sklepem a kupującym jest Sąd Powszechny.