Gwarancja i zwroty
Prawo do zwrotu
Szanowny Kliencie, kupuj produkty, przymierzaj je w domu – jak w sklepie stacjonarnym i zwracaj bez podawania przyczyny.
Odbierzemy je od Ciebie na nasz koszt (obecnie darmowy zwrot tylko za pośrednictwem Inpost) wg poniższych procedur w terminie do 100 dni od daty zakupu.
Zwrot Paczkomatami Inpostu (opcja darmowa na nasz koszt).
Pobierz formularz zwrotu.
W celu realizacji procedury zwrotu produktów należy:
- przejść do strony szybkiezwroty.pl
- wybrać nazwę sklepu internetowego
- a następnie postąpić zgodnie z wskazówkami zawartymi w serwisie
Zwrot kurierem DPD
Pobierz formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.
Punkt STREFY PACZKI DPD można znaleźć pod linkiem https://www.strefapaczki.pl/odbierz-paczke.
W przypadku nadań z miejscowości, w których nie ma punktów STREFY PACZKI DPD należy mailowo na adres sklep@via-promoda.pl zgłosić chęć zwrotu towaru. Sklep zleci usługę odbioru przesyłki zwrotnej przez kuriera DPD.
Pozostałe formy zwrotu obciążają Kupującego – pobierz formularz zwrotu/odstąpienia od umowy.
Uwagi dodatkowe
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą być zapakowane w oryginalne opakowania.
Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane w oświadczeniu zwrotu konto w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Przesyłki pobraniowe nie są przyjmowane
Reklamacja
Wszystkie produkty objęte są dwuletnią rekojmią.
Reklamacje rozpatrywane są przede wszystkim na podstawie Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). Odpowiedź na reklamację klientowską jest udzielana w terminie 14 dni. Reklamacji nie podlega:
- Naturalne zużycie obuwia (np. zużycie fleczków)
- Obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w momencie zakupu) co do których można przyjąć, że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu.
- Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania (obicia, otarcia, uszkodzenia mechaniczne)
- Wygoda obuwia – obuwie źle dopasowane do stopy.
- Różnica w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.
- Przemakanie obuwia, które nie jest wodoszczelne.
- Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór podszewkowych naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
Reklamację w formie wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego należy przesłać na adres: Lidia Bullert, ul.Cedrowa 33, 62-081 Chyby, wraz z opisem przyczyny reklamacji oraz danymi reklamującego.
Roszczenia sporne
Sądem właściwym do rozpatrywania powstałych sporów między sklepem a kupującym jest Sąd Powszechny.